fbpx

Szanowni Państwo,

Centrum Inicjatyw Gospodarczych planuje organizację spotkania z niemieckimi przedsiębiorcami oraz izbami handlowymi z terenów przygranicznych, zwłaszcza z Meklemburgii Pomorze Przednie.

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do uczestnictwa w tym spotkaniu.

Celem spotkania jest nawiązanie kontaktów biznesowych z niemieckimi kontrahentami poprzez organizacje spotkań B2B dedykowanych Państwa oczekiwaniom.

Aby lepiej dopasować ofertę wydarzenia do Państwa potrzeb, a tym samym zaprosić partnerów, których profil działalności najbardziej Państwu odpowiada, zachęcam do wypełnienia poniższej tabeli.

Nazwa firmy

Branża

Profil działalności

Z kim chcielibyście się Państwo spotkać? (branża/ profil partnera)

       

 

Branże, do których skierowane jest zaproszenie to: spożywcza, opakowaniowa, chemia gospodarcza, karma dla zwierząt.  

Spotkanie planowane jest wiosną 2021 r., jednak już teraz prosimy o powyższe informacje, by móc przygotować spotkanie zgodnie z Państwa oczekiwaniami.

Informację zwrotną proszę przesyłać do 30 września 2020 r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Dla gospodarki pod każdym możliwym względem rok 2020 będzie czasem wyjątkowym – już teraz możemy mówić o zmianie struktury w wielu przedsiębiorstwach. Najpoważniej z kryzysem radzą sobie takie branże jak: przemysł, hotelarstwo, turystyka, usługi czy branża kreatywna. Przedsiębiorcy robią wiele, by wyjść z gospodarczego kryzysu możliwie obronną ręką. Czy to się udaje? Ostatnie wskaźniki PKB pokazują, że tracimy, ale mniej niż inne kraje europejskie. Jak w tej trudnej sytuacji gospodarczej radzą sobie osoby fizyczne? Wiele wskazuje na to, że  rok 2020 będzie rekordowy jeżeli chodzi o ilość ogłoszonych upadłości konsumenckich. – Nigdy wcześniej nie odbieraliśmy tak dużej ilości telefonów i wiadomości z pytaniami o warunki ogłoszenia upadłości konsumenckich. W samym Szczecinie przygotowaliśmy już kilkanaście wniosków. Jesteśmy przekonani, że rok 2020 będzie rekordowy pod względem ogłoszonych przez sąd upadłości konsumenckich – mówi Katarzyna Michalska z Centrum Doradztwa Gospodarczego Kiżuk & Michalska.

 

Julka Dąbrowska to cudowna, 18 letnia mieszkanka Szczecina. Niestety urodziła się bez nóg. Chcąc wesprzeć tę pełną życia, optymizmu i chęci podboju świata dziewczynę Rotary Club zainicjował zbiórkę 400 000 PLN na protezy dla niej, które jeszcze bardziej pozwolą jej w pełni korzystać z uroków młodości.

Julka mimo swojej niepełnosprawności bierze aktywny udział w życiu swojej szkoły,  środowiska i naszego miasta. Dlatego postanowiliśmy pokazać lokalnej społeczności, przedsiębiorcom i ludziom dobrej woli co Julka potrafi. Hasłem przewodnim naszej wspólnej akcji jest #wchodzeWto/Julka#, jest to odwrócony challange, w którym to Julka bierze czynny udział oraz pokazuje, jak wiele ma do zaoferowania.

Celem challeng`u jest to, aby Państwa przedsiębiorstwa/organizacje wspólnie z Julką pokazały unikatowość Państwa firm. Będziemy wspólnie z Julką kręcić krótkie spoty reklamowe, w których nasza bohaterka wcieli się w pracownika Państwa firmy, np. w Restauracji będzie smażyć steki, w zakładzie fryzjerskim będzie ścinać włosy, w salonie samochodowym będzie naprawiać samochody. Podczas spotów Julka będzie ubrana w Państwa firmowe stroje. Chcemy pokazać, że ta młoda dziewczyna może bardzo dużo robić już teraz, a w momenciekiedy będzie miała protezy może „sięgnąć gwiazd”.

Wszystkie materiały będą dostępnione w mediach społecznościowych na profilach zbiórkowych Julki wraz z logo Państwa firmy i podlinkowaniem do strony. Udostępniając film na swojej stronie możecie Państwo pokazać innym przedsiębiorcom że warto rzucić wyzwanie Julce i zaprosić Ją do swojej firmy. Do akcji włączył się m.in. Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Pan Olgierd Geblewicz, Akademia Sztuki, Sylwia Majdan, która wspiera Julkę od kilku lat, Collegium Balticum, Północna Izba Gospodarcza i wiele innych. Będziemy wdzięczni również za wsparcie finansowe, bo tylko razem możemy więcej. Środki finansowe prosimy przekazywać za pośrednictwem: www.pomagamy.im/julia lub alternatywnie https://wspieram.to/julia Serdecznie zapraszamy do włączenia się do naszej akcji.

 

Wszystkie pytania i zgłoszenia prosimy kierować pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

#MODNIEPOMAGAĆ Dołącz do naszej akcji!.jpg

 

 


Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie zatrudni pracownika na stanowisko specjalisty ds. administracji.
 

Podkategorie

Północna Izba Gospodarcza inspiruje przedsiębiorców. Powstanie nowy produkt turystyczny

Międzynarodowe projekty realizowane przez Północną Izbę Gospodarczą realnie wpływają na kształt działania przedsiębiorców w województwie Zachodniopomorskim. Jedną z inicjatyw podejmowaną w ostatnich miesiącach jest koncepcja z międzynarodowego projektu Baltic Heritage Routes. Jego głównym celem jest stworzenie produktów turystycznych, w tym transgranicznych tras turystycznych oraz podróży, z szerokim udziałem społeczności turystycznych, między innymi poprzez udział w organizowanych w ramach projektu wyprawach eksploracyjnych. Północna Izba Gospodarcza zaprosiła do współpracy szereg firm, które zajmują się turystyką, podróżami, ale i gospodarką morską. Jedną z takich firm było Unity Line Limited Sp. z o.o. , które po szkoleniu odbywającym się w dniach 5-6 listopad br. w Sopocie na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego, postanowiło włączyć do swojej oferty zupełnie nowy produkt turystyczny, który ma szanse stać się przebojem najbliższego sezonu.

Nasz region Morza Bałtyckiego to prawdziwa turystyczna perełka – trzeba pokazać to światu!

    Liderem projektu, którego pełna nazwa brzmi Baltic Heritage Routes. Development of Heritage Tourism Infrastructure in the South Baltic Area jest Uniwersytet Gdański, ale współpracujemy z wieloma partnerami z całego świata. W listopadzie w Sopocie odbyło się zorganizowane przez Północną Izbę Gospodarczą seminarium dla firm z branży turystycznej. Zgromadzono kilkudziesięciu uczestników (m.in. 21 firm turystycznych z całej Polski), w tym jednego z turystycznych liderów Pomorza Zachodniego, tj. firmę Unity Line Limited Sp. z o.o., która jest członkiem Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie. – Naszym celem było pokazanie, że ten region Morza Bałtyckiego również jest atrakcyjny turystycznie. Uczestnikom seminarium zaproponowano kilka opracowanych przez nas tras turystycznych jako sugestię do rozważenia, czy takie produkty nie będą atrakcyjne dla klientów. Propozycje spotkały się z bardzo pozytywną reakcją np. właśnie Unity Line – mówi Patricia Pająk z Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie.

    Jak mówią przedstawiciele Północnej Izby Gospodarczej ostatecznym efektem projektu będzie stworzenie wspólnych dla kilku państw nadbałtyckich ofert pobytów w obszarze Południowego Bałtyku opartych na trasach dziedzictwa naturalnego i kulturowego w krajach objętych projektem. Powstałe propozycje mają stanowić inspirację dłuższych pobytów w regionie, ale przede wszystkim skierowane są na budowanie międzynarodowej współpracy podmiotów tworzących ofertę turystyczną. Z punktu widzenia Pomorza Zachodniego i rozwoju ruchu turystycznego w naszym regionie, takie projekty mają wielkie znaczenie. Mamy się czym chwalić, a ta współpraca może doprowadzić do promocji naszych produktów turystycznych i usług.

Unity Line zaprasza na podróż śladami dynastii Gryfitów

      Unity Line Limited Sp. z o.o. bardzo pozytywnie zareagowała na koncepcję promocji szlaku Gryfitów opracowaną przez Północną Izbę Gospodarczą w Szczecinie. Firma od ponad dwóch dekad proponuje swoim klientom podróże do Skandynawii. – Nasza oferta jest zbieżna z propozycją Północnej Izby Gospodarczej, stąd udało nam się „uszyć” ofertę na miarę z połączenia obu koncepcji. Tak powstała „Królewska podróż – śladami dynastii Gryfitów”.  Produkt bardzo szybko wszedł do naszej oferty -  zostały wyznaczone dwa terminy w sierpniu i we wrześniu następnego roku oraz rozpoczęła się już sprzedaż. Powstał też ramowy produkt (również z Gryfitami), który będziemy oferować grupom zorganizowanym. Przy każdej grupie możemy modyfikować, zmieniać, przearanżować wyjazdy by korzystać z możliwości historycznych tras – mówi Ewelina Piszczyńska, Samodzielny pracownik ds. Klientów Kluczowych z firmy Unity Line Limited Sp. z o.o.

    Klienci – zarówno z Polski jak i z Europy – oczekują od touroperatorów coraz ciekawszych atrakcji. Nie chodzi tylko o odpoczynek czy wysoki komfort usług, ale i o propozycje, które będą zaskakiwać, rozwijać, ciekawić. Szlaki turystyczne oparte na legendach czy faktach historycznych to przeboje na całym świecie. Jest szansa, że „Królewska  podróż – śladami dynastii Gryfitów” stanie się produktem wielosezonowym: - Staramy się wprowadzać do oferty nowe usługi. Możemy zauważyć, że propozycja jest dobrze przyjęta przez klientów. Chcemy zwrócić uwagę na historię, na edukację, na ciekawe historie, mamy bazę stałych klientów którzy do nas wracają i chcą takich historii – mówi Ewelina Piszczyńska z Unity Line.

   Królewska podróż realizowana będzie w terminach od 14 do 16 sierpnia oraz od 27 do 29 września 2020 roku. Wszyscy zainteresowani klienci mogą uzyskać więcej informacji na stronie Unity Line. Wyjazd trwa 3 dni, a jego oferta – zarówno pod kątem cenowym jak i programowym jest bardzo atrakcyjna.

Północna Izba Gospodarcza realizuje ważny międzynarodowy projekt

   Realizacja projektu Baltic Heritage Routes zaplanowana została na 3 lata. Liderem konsorcjum, jest Uniwersytet Gdański, a partnerami są: Uniwersytet w Greiswaldzie (Niemcy), trzy litewskie miasta Kretynga, Plunge i Telsiai, miasto Lębork, Krajowa Fundacja Kultury Przedsiębiorczości, Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemia Lęborska, Łeba, Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Północna Izba Gospodarcza oraz szwedzki Uniwersytet Ludowy w Kristianstad. Efektem projektu będzie stworzenie (projektowanie, opracowanie i wdrożenie) wspólnych dla kilku państw nadbałtyckich ofert pobytów w obszarze Południowego Bałtyku opartych na trasach dziedzictwa naturalnego i kulturowego w krajach objętych projektem