Zostań Świętym Mikołajem i spełnij marzenia dzieci z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemieńsku i Domu Dziecka w Stargardzie!

Już 2 grudnia br. odbędzie się konferencja "Zachodniopomorskie szkolnictwo zawodowe wyzwaniem XXI wieku - z COVIDEM w tle". Organizatorem konferencji jest Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego

Marketing - powrót do starych założeń w nowej rzeczywistości współczesnych mediów

30.11.2020r. 

Zgłoszenia: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Spotkanie on-line 

Godzina: 9-15

Zakres szkolenia:

  • Koncepcja nowych mediów
  • Nowy marketing - podstawy nowej rzeczywistości
  • Wprowadzenie do marketingu social mediów - podstawy kontent marketingu

______________________________________________________________________________________

Agencja know.it istnieje od 2009 roku. Obsługuje firmy na terenie Polski i zagranicą. Wykonaliśmy już ponad 
8 000 zleceń. Naszymi usługami wspieramy sektor małych, średnich i dużych firm we  wszystkich branżach. Wspieramy także samorządy oraz organizacje pozarządowe.

Ponad 80% klientów trafia do nas z polecenia, co oznacza, że nasze usługi cieszą się dużym uznaniem. Na rynku wyróżnia nas wiedza i szerokie spektrum kompetencji, które pozwalają nam na reklamę i marketing patrzeć systemowo i perspektywicznie.

  •  Tworzymy reklamę,

  •  Budujemy komunikację w mediach społecznościowych,

  •  Tworzymy rozwiązania internetowe,

  •  Filmujemy i animujemy,

  •  Organizujemy eventy i tworzymy trwałe marki w tym sektorze rynku.

  •  Szkolimy

Prowadzący szkolenie ✅

Konrad Dembczyński

Konrad Dembczyńsk%69%2E%6A%70%67.jpg 

  • Spędził ponad 3 000 godzin szkoląc i ucząc.

  • Od 2014 roku wykładowca Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie w dziedzinach społecznych, w tym także w zakresie marketingu, e-biznesu, mediów społecznościowych oraz grafiki i komunikacji  wizualnej.

  •  W 2018 roku także na salach wykładowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.

  • Od ponad 11 lat prowadzi własną agencję reklamową. Tworzy skuteczne kanały komunikacyjne i narzędzia sprzedażowe dla małych i średnich firm w Polsce i za granicą.

  • Realizuje zlecenia z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia rozwiązań internetowych, komunikacji marki z klientem w mediach społecznościowych, produkcji filmowych oraz badań opinii społecznej.

  • Autor publikacji naukowych w dziedzinie nowoczesnych technologii, IT w marketingu małych i średnich firm oraz udziału mediów społecznościowych w promocji uczelni wyższych w Polsce i na świecie.


 

Więcej informacji: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 790 206 662

 Logo knowit

 Header_Szczecin.png

Grupa CSL już trzeci raz będzie dzielić się wiedzą i doświadczeniem – przed nami kolejna odsłona wydarzenia, które szturmem zdobyło rynek inicjatyw ekonomiczno-gospodarczych w naszym mieście. Mowa o inicjatywie Grupy CSL, Kancelarii MNB Legal oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. – Rok 2020 przyniósł prawdziwą rewolucję w gospodarce i niemożliwe jest żeby dyskutować o ważnych sprawach bez kontekstu pandemii koronawirusa, ale uznaliśmy, że dzieje się tyle ważnych dla transportu, spedycji i logistyki tematów, że nie możemy się zamykać i dyskutować tylko o pandemii. Stąd tematy związane z Brexitem czy Pakietem Mobilności – mówi Prezes Laura Hołowacz.

Podkategorie

Północna Izba Gospodarcza inspiruje przedsiębiorców. Powstanie nowy produkt turystyczny

Międzynarodowe projekty realizowane przez Północną Izbę Gospodarczą realnie wpływają na kształt działania przedsiębiorców w województwie Zachodniopomorskim. Jedną z inicjatyw podejmowaną w ostatnich miesiącach jest koncepcja z międzynarodowego projektu Baltic Heritage Routes. Jego głównym celem jest stworzenie produktów turystycznych, w tym transgranicznych tras turystycznych oraz podróży, z szerokim udziałem społeczności turystycznych, między innymi poprzez udział w organizowanych w ramach projektu wyprawach eksploracyjnych. Północna Izba Gospodarcza zaprosiła do współpracy szereg firm, które zajmują się turystyką, podróżami, ale i gospodarką morską. Jedną z takich firm było Unity Line Limited Sp. z o.o. , które po szkoleniu odbywającym się w dniach 5-6 listopad br. w Sopocie na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego, postanowiło włączyć do swojej oferty zupełnie nowy produkt turystyczny, który ma szanse stać się przebojem najbliższego sezonu.

Nasz region Morza Bałtyckiego to prawdziwa turystyczna perełka – trzeba pokazać to światu!

    Liderem projektu, którego pełna nazwa brzmi Baltic Heritage Routes. Development of Heritage Tourism Infrastructure in the South Baltic Area jest Uniwersytet Gdański, ale współpracujemy z wieloma partnerami z całego świata. W listopadzie w Sopocie odbyło się zorganizowane przez Północną Izbę Gospodarczą seminarium dla firm z branży turystycznej. Zgromadzono kilkudziesięciu uczestników (m.in. 21 firm turystycznych z całej Polski), w tym jednego z turystycznych liderów Pomorza Zachodniego, tj. firmę Unity Line Limited Sp. z o.o., która jest członkiem Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie. – Naszym celem było pokazanie, że ten region Morza Bałtyckiego również jest atrakcyjny turystycznie. Uczestnikom seminarium zaproponowano kilka opracowanych przez nas tras turystycznych jako sugestię do rozważenia, czy takie produkty nie będą atrakcyjne dla klientów. Propozycje spotkały się z bardzo pozytywną reakcją np. właśnie Unity Line – mówi Patricia Pająk z Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie.

    Jak mówią przedstawiciele Północnej Izby Gospodarczej ostatecznym efektem projektu będzie stworzenie wspólnych dla kilku państw nadbałtyckich ofert pobytów w obszarze Południowego Bałtyku opartych na trasach dziedzictwa naturalnego i kulturowego w krajach objętych projektem. Powstałe propozycje mają stanowić inspirację dłuższych pobytów w regionie, ale przede wszystkim skierowane są na budowanie międzynarodowej współpracy podmiotów tworzących ofertę turystyczną. Z punktu widzenia Pomorza Zachodniego i rozwoju ruchu turystycznego w naszym regionie, takie projekty mają wielkie znaczenie. Mamy się czym chwalić, a ta współpraca może doprowadzić do promocji naszych produktów turystycznych i usług.

Unity Line zaprasza na podróż śladami dynastii Gryfitów

      Unity Line Limited Sp. z o.o. bardzo pozytywnie zareagowała na koncepcję promocji szlaku Gryfitów opracowaną przez Północną Izbę Gospodarczą w Szczecinie. Firma od ponad dwóch dekad proponuje swoim klientom podróże do Skandynawii. – Nasza oferta jest zbieżna z propozycją Północnej Izby Gospodarczej, stąd udało nam się „uszyć” ofertę na miarę z połączenia obu koncepcji. Tak powstała „Królewska podróż – śladami dynastii Gryfitów”.  Produkt bardzo szybko wszedł do naszej oferty -  zostały wyznaczone dwa terminy w sierpniu i we wrześniu następnego roku oraz rozpoczęła się już sprzedaż. Powstał też ramowy produkt (również z Gryfitami), który będziemy oferować grupom zorganizowanym. Przy każdej grupie możemy modyfikować, zmieniać, przearanżować wyjazdy by korzystać z możliwości historycznych tras – mówi Ewelina Piszczyńska, Samodzielny pracownik ds. Klientów Kluczowych z firmy Unity Line Limited Sp. z o.o.

    Klienci – zarówno z Polski jak i z Europy – oczekują od touroperatorów coraz ciekawszych atrakcji. Nie chodzi tylko o odpoczynek czy wysoki komfort usług, ale i o propozycje, które będą zaskakiwać, rozwijać, ciekawić. Szlaki turystyczne oparte na legendach czy faktach historycznych to przeboje na całym świecie. Jest szansa, że „Królewska  podróż – śladami dynastii Gryfitów” stanie się produktem wielosezonowym: - Staramy się wprowadzać do oferty nowe usługi. Możemy zauważyć, że propozycja jest dobrze przyjęta przez klientów. Chcemy zwrócić uwagę na historię, na edukację, na ciekawe historie, mamy bazę stałych klientów którzy do nas wracają i chcą takich historii – mówi Ewelina Piszczyńska z Unity Line.

   Królewska podróż realizowana będzie w terminach od 14 do 16 sierpnia oraz od 27 do 29 września 2020 roku. Wszyscy zainteresowani klienci mogą uzyskać więcej informacji na stronie Unity Line. Wyjazd trwa 3 dni, a jego oferta – zarówno pod kątem cenowym jak i programowym jest bardzo atrakcyjna.

Północna Izba Gospodarcza realizuje ważny międzynarodowy projekt

   Realizacja projektu Baltic Heritage Routes zaplanowana została na 3 lata. Liderem konsorcjum, jest Uniwersytet Gdański, a partnerami są: Uniwersytet w Greiswaldzie (Niemcy), trzy litewskie miasta Kretynga, Plunge i Telsiai, miasto Lębork, Krajowa Fundacja Kultury Przedsiębiorczości, Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemia Lęborska, Łeba, Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Północna Izba Gospodarcza oraz szwedzki Uniwersytet Ludowy w Kristianstad. Efektem projektu będzie stworzenie (projektowanie, opracowanie i wdrożenie) wspólnych dla kilku państw nadbałtyckich ofert pobytów w obszarze Południowego Bałtyku opartych na trasach dziedzictwa naturalnego i kulturowego w krajach objętych projektem