Tomek Wójcik

-

Alfavox, we współpracy z resortem finansów, wdrożył system teleinformatyczny Multikanałowe Centrum Komunikacji (eMCeK) do obsługi klientów Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w kanałach zdalnych.

Korzyści dla klientów to przede wszystkim łatwiejszy i szybszy dostęp do informacji podatkowej. Aktualnie klienci KAS mają możliwość uzyskania ogólnej informacji podatkowej i celnej w kanale telefonicznym i chat, które obsługiwane są m.in. przez Krajową Informację Skarbową. Nowy system w niedługim czasie przejmie również obsługę zapytań mailowych wysyłanych przez klientów.

Nowością dla klientów jest uruchomienie w kanale telefonicznym voicebota wspierającego klienta w automatycznym przekierowaniu do wyspecjalizowanego pracownika, który odpowie na zapytanie klienta.

,,Z ogromną satysfakcją wspieramy administrację skarbową w tak ważnym przedsięwzięciu. Dostarczyliśmy najnowocześniejsze rozwiązania, działające w oparciu o sztuczną inteligencję (AI), które ułatwią podatnikom komunikację z urzędami i usprawnią proces ich obsługi” – mówi Michał Góra, prezes zarządu Alfavox.

Projekt i wdrożenie systemu eMCeK dla resortu finansów zrealizowała polska firma – Alfavox. Alfavox to firma z branży informatycznej, która już od niemal 20 lat kreuje i wdrażania rozwiązania cyfrowe, transformujące i przyspieszające rozwój firm i organizacji w Polsce oraz na całym świecie. Alfavox tworzy najwyższej jakości przełomowe rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (Artificial Intelligence), a jego dostawca rozwiązań Customer Experience realizuje projekty dla największych światowych marek.

Źródło informacji: Alfavox

Michał Góra, prezes Alfavox; fot. Alfavox