idb banner 1420 280

 

Szanowni Państwo!
 

Z uwagi na pandemię COVID-19 oraz obostrzenia sanitarne wyniki IV edycji Konkursu Pracodawca Roku Pomorza 2020 roku pozostały tajne dłużej niż wcześniej planowaliśmy. Musieliśmy również zmienić formułę zakończenia Konkursu, bowiem zrezygnowaliśmy z organizacji uroczystej Gali Konkursu.

Dzisiaj z przyjemnością i wielką dumą przedstawiamy Państwu Pracodawców Roku Pomorza 2020 oraz wyróżnionych laureatów. W związku z trudnym do przewidzenia rozwojem pandemii, osobiste i uroczyste wręczenie statuetek musimy odłożyć w czasie, jednak są one już przygotowane i czekają na Naszych Zwycięzców. Podobnie jak w zeszłym roku jest to wyjątkowy projekt przygotowany specjalnie dla Naszego Konkursu. Mamy nadzieję, że podobnie jak marka Naszego Konkursu, statuetki konkursu staną się symbolem Pracodawców wyjątkowych i godnych zaufania.

Pracodawcy Roku Pomorza 2020 – mikroprzedsiębiorstwo

W kategorii pierwszej mikroprzedsiębiorstwa (zatrudnionych do 10 pracowników) zwycięzcą z tytułem Pracodawca Roku Pomorza 2020 została Firma Transportowo Usługowa BAKTRANS Dorota Bakowicz. W firmie panuje rodzinna atmosfera, aby każdy czuł się w niej dobrze. W związku z tym oferują swoim pracownikom m.in. raz w miesiącu możliwość tankowania swojego prywatnego samochodu na koszt pracodawcy. Każdy pracownik otrzymuje premie świąteczne oraz dopłatę w 50% do prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, a także do karnetów na siłownie lub basen.
Baktrans aktywnie wspiera działania Stowarzyszenia na rzecz pomocy Mieszkańcom Gminy Świeszyno (bezpłatnie realizuje transporty mebli dla potrzebujących oraz wspiera wszystkie zbiórki). W tym roku wsparli również finansowo Szpital Wojewódzki w Koszalinie w związku z sytuacją spowodowaną przez COVID-19. Przekazali również sprzęt komputerowy dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Koszalinie.

Wyróżnienia zdobyli:

Domir Catering Adriana Andrusieczko

W firmie jest nam formuła WORK- LIFE BALANCE. RÓŻNICUJEMY ZADANIA I WPROWADZAMY ROTACJĘ na wybranych stanowiskach pracy- co sprzyja większemu zadowoleniu pracowników oraz większej efektywności pracy. Komunikujemy się z pracownikami poprzez dialog. Wspierają pracowników
w trudnych sytuacjach: np. materiał na opał, odzież używana. W ciągu dnia pracy zapewniają nieodpłatnie posiłki pracownicze oraz pracownicy maja możliwość otrzymania nieodpłatnie posiłków do domu. Pomimo, iż firma nie posiada funduszu socjalnego, fundują pracownikom świąteczne bony upominkowe.
W przypadku pracowników z miejscowości ościennych, z których w wybranych dniach nie kursują żadne busy ani inne środki komunikacji miejskiej, zapewniają własny transport. Domir Catering jest również organizatorem staży dla bezrobotnych.

FOTON OZE Sp. z o.o.

W firmie wprowadzono zarządzanie zasobami ludzkimi oparte o wzajemny szacunek i zaufanie. W związku z tym, że zespół tworzy grono młodych kobiet bazują na relacjach przyjacielskich. Pracownicy wraz z rozwojem firmy otrzymują podwyżki co powoduje ich zwiększoną motywację do pracy. Cały zespół cyklicznie spotyka się na spotkania poza biurem. Realizują także wspólne wyjazdy krajowe i zagraniczne dla całego zespołu. Foton OZE stara się aby zespół utożsamiał się z firmą i dąży do tego aby poprzez dobre relacje w firmie wspólnie rozwijać przedsiębiorstwo. Wspólnie z Akademią Pomorską wdrożyli do projektu Słupskiego Ośrodka Akademickiego wytyczne do prowadzenia kierunku Ekoenergetyka
i Ekotechnologie. Kierunki te mają umożliwiać studentom poszerzenie wiedzy w obszarach dotyczących energetyki nisko emisyjnej.

Pracodawcy Roku Pomorza 2020 – małe przedsiębiorstwo

W kategorii drugiej przedsiębiorstwa małe (do 50 zatrudnionych) zwycięzcą z tytułem Pracodawca Roku Pomorza 2020 została przychodnia „SANATUS” Sp. z o.o. S.K. Coroczne podwyżki, darmowy karnet na Crosfit, darmowe masaże, 50% zniżek na zabiegi stomatologiczne, wspólne wakacje integracyjne w zagranicznych kurortach – to jedne z wielu benefitów oferowanych w firmie. Sanatus organizuje staże i praktyki dla masażystów, pielęgniarek, rejestratorek medycznych i fizjoterapeutów. Finansują Klub Piłkarski Wyszebórz, organizują zbiórki okolicznościowe dla potrzebujących, uczestniczą w zbiórce dla Hospicjum.

Wyróżnienia zdobyli:

Bałtyk-Trans-Spedition Paweł Sominka

Firma „Bałtyk-Trans-Spedition” Paweł Sominka działa na rynku transportowo-spedycyjnym od 10 lat. Firma dbając o rozwój swoich pracowników zaprojektowała indywidualne ścieżki kariery zawodowej. Kierownictwo firmy stawia na swobodny dialog ze współpracownikami na temat usprawnień pracy i ich wrażanie do organizacji. Bałyk-Trans organizuje szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, organizuje staże a także wspiera naukę na studiach podyplomowych. Firma zatrudnia pracowników z zagranicy, którzy otrzymują wsparcie opiekuna w zakresie dokumentacji jak również w kwestiach językowych. Kaliop Poland Sp. z o. o.

Kaliop Poland Sp. z o. o.

Zespoły realizując zadania korzystają z elementów metodologii zwinnych (inaczej agile) prowadzenia projektów (scrum i kanban). Każdy zespół ma swojego lidera, będącego członkiem danego zespołu, gdzie wspólnie realizują zadania, wymieniają się wiedzą i pomysłami.
Funkcjonuje w firmie płaska struktura organizacyjna, czyli taka, gdzie mamy małą liczbę szczebli zarządzania; otwarta komunikacja, a także tzw. empowerment czyli dawanie mocy sprawczej pracownikom, którzy mają realny wpływ na kształt funkcjonowania całej organizacji. Oferują pracownikom budżet szkoleniowy do 2,5 tysiąca rocznie na pracownika do dowolnego wykorzystania, darmowy kurs języka angielskiego, trzy razy w tygodniu w siedzibie spółki oraz stworzenie możliwości uzyskiwania certyfikatów branżowych, finansowanych przez pracodawcę. Kaliop motywuje również swoją załogę poprzez dodatki premiowe za zdobyte certyfikaty branżowe  a także możliwością korzystania z ubezpieczenia na życie, karty medycznej umożliwiającej dostęp do  lekarzy specjalistów, owocowe poniedziałki, dostęp do kafeterii benefitów w tym karty sportowej, biletów do kina, teatru itp., nieodpłatne lekcje języka angielskiego,  możliwość telepracy i pracy zdalnej w zależności od potrzeb oraz program BYOD (buy your own device)  – możliwość używania własnego sprzętu, za odpłatnością ze strony pracodawcy.

Pracodawcy Roku Pomorza 2020 – średnie przedsiębiorstwo

W kategorii trzeciej przedsiębiorstwa średnie (do 250 zatrudnionych) zwycięzcą z tytułem Pracodawca Roku Pomorza 2020 została firma Q4GLASS, ABJ INVESTORS sp. z o.o. sp. kom. Wiodący producent szyb hartowanych, wzmocnionych termicznie laminowanych, zespolonych oraz malowanych. Q4GLASS stosuje nowoczesne formy zarządzania zasobami ludzkimi, a przede wszystkim work-life balance, system pionowych awansów wewnątrzorganizacyjnych, partycypacyjny system wrażania projektów i pomysłów.
W firmie został utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego pokrywana jest pomoc indywidualna dla pracowników w trudnej sytuacji materialnej czy zdrowotnej oraz eventów integracyjnych dla pracowników oraz ich rodzin. Co rocznie prowadzone są akcje szczepień przeciwko grypie. Firma bardzo często wspiera lokalne społeczności w tym m.in. Filmoniada – Dziecięcy Festiwal Sztuki Filmowej w Koszalinie.

Wyróżnienia zdobyli:

Dostarczają ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. W ciągu ostatnich 7 lat udało się im zarazić kawową pasją setki tysięcy klientów z całej Europy, a mają apetyt na dużo dużo więcej. Pomagają im w tym dwa sklepy internetowe, platforma zamówień biznesowych, dwie kawiarnie oraz ponad 100 osób zatrudnionych w naszych oddziałach w Kołobrzegu, Warszawie i Szczecinie. Do każdej paczki pakują nadmorskie powietrze, a ich paczki trafiają do klientów z prędkością fal.
W Coffedesk stosują indywidualne podejście do ścieżek kariery, są nastawieni na maksymalne zwiększenie kompetencji pracowników, promują work-life balance (elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej) a także dofinansowują wsparcie dla startujących w prestiżowych, międzynarodowych zawodach baristycznych i cuppingowch. Często organizowane są wewnętrzne szkolenia, w których pracownicy dzielą się swoją wiedzą ze sobą ( znajomość produktów, wiedza o kawie, umiejętności miękkie, szkolenia językowe). All Good oferuje również prywatna opiekę medyczną MEDICOVER. Raz na kwartał odbywa się tzw. „efekt wow”, który polega na organizacji integracji tematycznych, które mają zaskoczyć pracowników.
Coffedesk wpiera wiele lokalnych inicjatyw oraz rozpoczęła kampanię „Less Waste”, która m.in. zachęca gości kawiarni do korzystania z własnych kubków przy zakupie kawy (zniżka na kawę we własnym kubku).

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie oferuje swoi pracownikom pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, szczepienia oraz bilety na wydarzenia kulturalne współfinansowane przez bank oraz dofinansowanie studiów i kursów a także Pracowniczy Program Emerytalny.

Pracodawcy Roku Pomorza 2020 – duże przedsiębiorstwo

W kategorii czwartej przedsiębiorstwa duże (powyżej 250 zatrudnionych) zwycięzcą z tytułem Pracodawca Roku Pomorza 2020 została firma Meden-Inmed Sp. z o.o. w której kwalifikacje pracowników podnoszone są już od samego początku. Nowo zatrudniane osoby są objęte programem, który ma na celu efektywne włączenie pracowników do organizacji firmy poprzez zapoznanie z jej strukturami, wdrożeniem do zdań oraz integrację z innymi pracownikami. Pracownikom zapewniają szkolenia produktowe (również za granicą), ale i dofinansowują kursy oraz szkolenia podnoszące ich kwalifikacje. Kolejnym benefitem jest udział w branżowych konferencjach. Zapewniają także pakiet medyczny Medicover oraz dofinansowują pakiet sportowy MultiSport. Pracownicy mają również możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.

Wyróżnienia zdobyli:


W zależności od stanowisk kwalifikacje pracowników rozwijane są w oparciu o macierze kompetencji lub indywidualne plany rozwoju. Szkolenie odbywa się zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Aby wzmocnić kompetencje do zarządzania w kryzysie i w obliczu niepewności firma zorganizowała dla wszystkich kierujących pracownikami serię warsztatów on-line poświęconych tej tematyce. Wszyscy pracownicy mają również dostęp do nauki języka angielskiego, w tym roku w formie lekcji on-line.

Pracownicy mają dostęp do szerokiego pakietu benefitów: – zwiększony czas płatnych przerw do 30 minut na zmianę; – rozbudowana infrastruktura socjalna – kantyny oferujące darmową kawę i herbatę, urządzenia vendingowe i sprzęt do przygotowania własnych posiłków, w ramach przeciwdziałania pandemii COVID-19 wydzielono dodatkowe kantyny; – współfinansowane przez pracodawcę pakiety opieki medycznej wraz z rehabilitacją dla pracowników i ich rodzin; – dostęp do pielęgniarki i lekarza na terenie zakładu; – finansowane w 100% przez pracodawcę zabiegi rehabilitacyjne (masaże, tensy, parafina); – w związku z pandemią, pracownikom dotkniętym przez COVID-19 oferują pomoc psychologiczną; – darmowy transport na terenie Koszalina i współfinansowany transport z ościennych powiatów; – sprzedaż wyrobów firmy po preferencyjnych cenach; – prezenty w formie wyrobów firmy w okresie świątecznym dla pracowników i emerytów/rencistów związanych z zakładem; – dofinansowanie w okresie świąt i wakacji, preferencyjne ceny karnetów na obiekty sportowe i biletów do kin i teatrów, dofinansowanie inicjatyw pracowniczych (spływy, wyjazdy integracyjne itp.).

„Homanit Polska Spółka z o. o. i Spółka” S.K.

Firma oferuje swoim pracownikom bezpłatny transport do pracy ( regularnie odkażany), obiady za „złotówkę”, częściową refundację za udział w wydarzeniach kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, nieoprocentowane pożyczki oraz grupowe ubezpieczenie. Firma organizuje w miarę aktualnych możliwości imprezy integracyjne dla pracowników, plastyczne konkursy edukacyjne dla dzieci pracowników. Każdy zatrudniony ma swobodny dostęp do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.  W grudniu 2019 roku firma Homanit przekazała 2.000.000 złotych wsparcia dla Gminy Karlino na realizację działań inwestycyjnych i zadań własnych gminy.

Pracodawcy Roku Pomorza 2020 – firma aktywna lokalnie oraz wykazująca dbałość o środowisko w którym działa

W kategorii piątej społeczna odpowiedzialność biznesu -firma aktywna lokalnie oraz wykazująca dbałość o środowisko w którym działa zwycięzcą z tytułem Pracodawca Roku Pomorza 2020 została firma MPS International Sp. z o.o. Wiosną br. przekazali płyny do dezynfekcji Hospicjum im. św. M. M. Kolbego w Koszalinie, wolontariuszom Polskiego Czerwonego Krzyża oraz Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Ponadto do hospicjum, a także Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie oraz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc przekazali kilkanaście tysięcy litrów żeli pod prysznic i maseł do ciała – kosmetyków, które chronią skórę, poddawaną częstej dezynfekcji. We wrześniu br., tuż po rozpoczęciu roku szkolnego, MPS International przekazał uczniom koszalińskich szkół 22 tysiące sztuk płynu do dezynfekcji rąk w praktycznych, podręcznych opakowaniach – łącznie ponad 4.300 litrów. Płyny do dezynfekcji rąk są także nieodpłatnie dystrybuowane wśród pracowników. W ten sposób starają się chronić zdrowie ich oraz ich bliskich. Na własnej drukarce 3D wydrukowano przyłbice dla każdego pracownika. W tym roku firma była również sponsorem XX Mistrzostw Polski w Armwrestlingu, które odbyły się w Koszalinie.

Dzięki zaawansowanym badaniom, w MPS udało się wprowadzić do produkcji butelki, w których wykorzystywane jest tworzywo pochodzące z recyklingu (r-PET i r-HDPE). W nowych butelkach może więc znajdować się 25 procent materiału, który już raz był w rękach konsumentów.

Najnowszym osiągnięciem jest otwarcie w październiku 2019 roku Pasieki MPS – pierwszej w Koszalinie pasieki na terenie prywatnego przedsiębiorstwa przemysłowego.

Po ogromnym pożarze w Australii, firma zdecydowała się na adopcję dwóch koali, przebywających w Koala Hospital w Port Macquarie we wschodniej Australii.

Wyróżnienia zdobyli:

Usługi Ratownictwa Medycznego MiMed Michał Pelc

Firma wspiera instytucje oświatowo-wychowawcze poprzez bezpłatne szkolenia oraz wyposażenie w: apteczki, sprzęt dydaktyczny, art. papiernicze. Biorą czynny udział w lokalnych festynach i wydarzeniach kulturalnych poprzez organizowanie pokazów i prelekcji nt. pierwszej pomocy. Dzięki swojemu zaangażowaniu w Koszalinie powstanie 40 punktów życia (Zwycięski projekt w Koszalińskim Budżecie Obywatelskim). Projekty zakładają rozlokowanie na terenie miasta Koszalina 40 defibrylatorów automatycznych AED – urządzenia mogące stanowić podstawę skuteczności ratowania mieszkańców Koszalina. Dodatkowo projekt zakłada cykl darmowych szkoleń z zakresu obsługi defibrylatora oraz pierwszej pomocy dla wszystkich chętnych. MIMED jest pomysłodawcą i autorem zawodów Biec, by pomóc dla Ochotniczych Straży Pożarnych powiatu koszalińskiego.

Meden-Inmed Sp. z o.o.

Spółka m.in. zatrudnia osoby niepełnosprawne i wspiera ich rozwój oraz pasje. W 2017 r. Meden-Inmed zostało partnerem medycznym AZS Koszalin. Dzięki zawartemu porozumieniu Klub posiada świetnie wyposażone, i co najważniejsze, własne zaplecze medyczne. Wspierają również przedsięwzięcia promujące zdrowy styl życia oraz aktywność fizyczną, np. Tour de Koszalin. Od marca włączyli się w akcję niesienia pomocy w walce przeciw pandemii. Przekazali wielu placówkom środki ochrony indywidualnej oraz płyny do dezynfekcji. Podobne pakiety podarowali również Pogorzelcom z ul. Starzyńskiego.
Dbają o zasoby i środowisko naturalne w kilku zakresach, m.in.: -recykling opakowań, -recykling zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, -recykling baterii i akumulatorów. Nieustannie rozwijają procesy produkcyjne a innowacje technologiczne pomagają im jeszcze lepiej chronić środowisko.

Manager Roku 2020

W kategorii szóstej zwycięzcą z tytułem Manager Roku 2020 została Pani Wanda Stypułkowska Prezes MPS International. Śmiało można stwierdzić, że kosmetyki produkowane w firmie kierowanej przez Wandę Stypułkowską znajdują się w łazienkach większości z nas. Pani Stypułkowska była przewodniczącą Rady Nadzorczej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, a od 2017 roku pełni funkcję prezesa tej organizacji. W 2019 roku została powołana w skład Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, gdzie jest jednym z dwojga reprezentantów polskiej branży kosmetycznej.

Chętnie wspiera działalność organizacji charytatywnych, głównie koszalińskiej Fundacji „Zdążyć z Miłością”, pomagającej samotnym matkom, oraz światowej „Piękniejsze Życie”, mającej pod opieką panie chorujące na raka. Jest też miłośniczką sztuki. Sama chętnie powiększa swoją kolekcję obrazów, ale też przyklasnęła pomysłowi otwarcia przy MPS International galerii sztuki. Dzięki temu z pracami polskich artystów każdego dnia obcuje 350 pracowników firmy.

W czasie pandemii COVID-19 MPS International podjął wiele działań na rzecz walki z jej skutkami. Wiosną firma przekazała płyny do dezynfekcji Hospicjum im. św. M. M. Kolbego w Koszalinie, wolontariuszom Polskiego Czerwonego Krzyża oraz Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Ponadto do hospicjum, a także do Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie oraz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc MPS International, przekazał kilkanaście tysięcy litrów żeli pod prysznic i maseł do ciała – kosmetyków, które chronią skórę, poddawaną częstej dezynfekcji. Kolejne transporty organizowane są co kilka miesięcy.

Rada doceniła wieloletnie zarządzanie koszalińskim przedsiębiorstwem, ekspansję na rynki zagraniczne, rosnące zatrudnienie i wiele projektów związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

W kategorii szóstej zwycięzcą z tytułem Manager Roku 2020 została Pani Wanda Stypułkowska Prezes MPS International. Śmiało można stwierdzić, że kosmetyki produkowane w firmie kierowanej przez Wandę Stypułkowską znajdują się w łazienkach większości z nas. Pani Stypułkowska była przewodniczącą Rady Nadzorczej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, a od 2017 roku pełni funkcję prezesa tej organizacji. W 2019 roku została powołana w skład Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, gdzie jest jednym z dwojga reprezentantów polskiej branży kosmetycznej.

Chętnie wspiera działalność organizacji charytatywnych, głównie koszalińskiej Fundacji „Zdążyć z Miłością”, pomagającej samotnym matkom, oraz światowej „Piękniejsze Życie”, mającej pod opieką panie chorujące na raka. Jest też miłośniczką sztuki. Sama chętnie powiększa swoją kolekcję obrazów, ale też przyklasnęła pomysłowi otwarcia przy MPS International galerii sztuki. Dzięki temu z pracami polskich artystów każdego dnia obcuje 350 pracowników firmy.

W czasie pandemii COVID-19 MPS International podjął wiele działań na rzecz walki z jej skutkami. Wiosną firma przekazała płyny do dezynfekcji Hospicjum im. św. M. M. Kolbego w Koszalinie, wolontariuszom Polskiego Czerwonego Krzyża oraz Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Ponadto do hospicjum, a także do Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie oraz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc MPS International, przekazał kilkanaście tysięcy litrów żeli pod prysznic i maseł do ciała – kosmetyków, które chronią skórę, poddawaną częstej dezynfekcji. Kolejne transporty organizowane są co kilka miesięcy.

Rada doceniła wieloletnie zarządzanie koszalińskim przedsiębiorstwem, ekspansję na rynki zagraniczne, rosnące zatrudnienie i wiele projektów związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Specjalne podziękowania kierujemy do partnerów wydarzenia:

Pomorze Zachodnie Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Koszalin Centrum Pomorza
Gmina Potęgowo
Europrojekty Consulting Sp. z oo
Gawex Media Sp. z o.o.
Volvo Auto Bruno Szczecin
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Koszalinie
Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. w Koszalinie
Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ad.Media Consulting
Browar Połczyn Zdrój – Połczyńskie Piwo

Z poważaniem

Roman Biłas
Prezes Północnej Izby Gospodarczej
w Koszalinie

Szanowni Państwo, Drodzy Przedsiębiorcy!

Północna Izba Gospodarcza w Koszalinie organizuje IV edycję Konkurs Pracodawca Roku Pomorza. Bezpłatny udział w konkursie mogą wziąć udział wszystkie firmy z terenu Pomorza.

Tegoroczna edycja jest wyjątkowa. Zmiany jakie nastały w gospodarce spowodowane pandemią COVID-19 przez ostatnich kilka miesięcy ukazują różnice w zarządzaniu firmami, zaangażowaniem na rzecz pracowników oraz wsparciem lokalnych działań.

Północna Izba Gospodarcza w Koszalinie wraz z partnerami i sponsorami chciałaby docenić starania najlepszych firm w naszym Regionie i ukoronować statuetką Pracodawca Roku Pomorza. Celem konkursu jest promowanie Pomorza jako Regionu oferującego miejsca pracy w konkretnych przedsiębiorstwach, gwarantującym pracownikom sukces zawodowy, rozwój kariery i przede wszystkim bezpieczeństwo.

Do konkursu może przystąpić samodzielnie każdy pracodawca zrzeszony w Północnej Izbie Gospodarczej lub otrzymał nominację zarówno od członka Kapituły Konkursu jak i od członka Północnej Izby Gospodarczej. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy przedsiębiorcy działający na terenie Pomorza, bez względu na to czy są członkami Północnej Izby Gospodarczej czy też nie będący. Dodatkowe informacje dotyczące regulaminu oraz ankiety zgłoszeniowej dostępne są na stronie: www.pig.koszalin.pl/konkurs

Ze względu na różnorodność i skalę problemów, związanych z dziedziną zarządzania kadrami w przedsiębiorstwach, pracodawcy będą oceniani w sześciu kategoriach:

Kategorie związane z wielkością zatrudnienia

I kategoria – mikroprzedsiębiorstwa (do 10 osób)
II kategoria – przedsiębiorstwa małe (do 50 osób)
III kategoria – przedsiębiorstwa średnie (do 250 osób)
IV kategoria – przedsiębiorstwa duże (powyżej 250 osób)

 

Kategorie jakościowe

V kategoria – społeczna odpowiedzialność biznesu – firma aktywna lokalnie oraz wykazująca dbałość o środowisko w którym działa.
VI kategoria – Menager Roku 2020

Potwierdzenie uczestnictwa firmy powinny dokonać do 30 września 2020 roku wraz z wypełnioną i przesłaną ankietą. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Laury naszego plebiscytu są doskonałą wskazówką dla osób poszukujących pracy. Tytuł „Pracodawcy Roku Pomorza” jest gwarancją rzetelności przedsiębiorstwa dla pracowników szukających stałego zatrudnienia na godnych warunkach, podnosi rangę przedsiębiorstwa na rynku pracy i jest magnesem silnie przyciągającym najlepsze kadry.

Ponadto, chcemy docenić firmy, które w swojej codziennej pracy kierują się zasadami etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu. Szczególnie zależy nam aby firmy godne naśladowania wyszły z cienia i budowały markę gospodarczą naszego Regionu.

Ukoronowaniem plebiscytu będzie Gala Przedsiębiorców w dniu 17 października 2020 w Koszalinie podczas której, nastąpi wręczenie statuetek „Pracodawca Roku Pomorza 2020” najlepszym pracodawcom w Regionie. Oczy pomorskiego biznesu skierowane będą w stronę zwycięzców, a swoją obecnością zaszczycą nas znamienici goście oraz przedstawiciele lokalnych władz i instytucji.

Zgłoszenia przyjmuje Pani Dominika Wiśniewska z Biura Izby na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz przez formularz elektroniczny bit.ly/ankieta_KPRP W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości proszę o kontakt z Panią Dominiką z Biura PIG w Koszalinie pod nr telefonu tel. kom. 733-837-300.