W niezwykle trudnych czasach dla każdego przedsiębiorcy, kiedy nasze osobiste kontakty są dalece ograniczone, nawiązywanie kontaktów biznesowych także jest ograniczone.

Pragniemy Państwa wesprzeć, pomóc w krytycznym momencie.

Dlatego też postanowiliśmy w ramach Izbowej akcji

#wspierajmysię

stworzyć

Izbowy Katalog Wsparcia.

 

Katalog ma być czymś w rodzaju „giełdy wymiany usług”. Dzięki temu będą mogli Państwo łatwiej znaleźć, ale także zostać znalezionym przez inne firmy, innych przedsiębiorców.

 

Jak przygotować informacje do Katalogu? 

Poniżej zamieszczamy 3 szablony, z czego należy wybrać jeden, najbardziej Państwu odpowiadający i przesłać nam niezbędne informacje, które chcieliby  Państwo zaprezentować. 
Na mając na uwadzę poniższe wytyczne prosimy o przygotowanie tekstów. Prosimy przesłać je mailowo lub jako załącznik w pliku tekstowym. Grafiki prosimy przesyłać w rozszerzeniach JPG
lub PNG.

My zajmiemy się złożeniem tekstu oraz grafik w szablony.

 

Na jaki adres przesłać informacje?

Informacje do katalogu należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Gdzie znajdują się szablony?

 Szablony dostępne do pobrania TUTAJ lub poniżej.

 

Gdzie i w jakiej formie zostanie wydany katalog?

Katalog zostanie wydany w formie elektronicznej, będziemy go przesyłać do członków naszego stowarzyszenia, będzie on dostępny na naszej stronie internetowej oraz naszym Facebook'u. 

 

Czy jako członek Północnej Izby Gospodarczej muszę dodatkowo płacić za reklamę w katalogu?

Nie, katalog jest bezpłatny dla firm członkowskich w Izbie. 

 

Slajd2

Slajd3

Slajd4

ZARZĄDZANIE w MŚP (przejrzystość, spójność)
Skuteczne prowadzenie współczesnej firmy.


Dla kogo:
Zapraszamy osoby kreatywne pracujące w Małych i Średnich Przedsiębiorstwach.
Wszystkich, którzy aspirują do awansu zawodowego.
Managerów prowadzących wielozadaniowe zespoły. Osoby,
które kierują zespołami w systemie rozproszonym.
Wszystkich, którzy chcą poprawić system komunikacji w firmie.


Cel:
Wzmocnienie praktycznych kompetencji zarządczych i organizacyjnych w MŚP - poszerzenie wiedzy
i zdobycie umiejętności.
Doskonalenie sztuki efektywnego prowadzenia zespołu.
Usprawnienie skutecznego komunikowania oraz swobodnego posługiwania się narzędziami
nowych mediów w realizacji celów firmy.
Przygotowanie do skutecznego budowania ścieżki rozwoju zawodowego,


Dlaczego my:
Jesteśmy praktykami biznesu i potrafimy się tą wiedzą dzielić. Pracujemy w najwyższych standardach S.S.W. Collegium Balticum. Kładziemy nacisk na umiejętności, pracując na prawdziwych przykładach rynkowych. Jesteśmy elastyczni w formie i treści. Uczymy jak realnie wychodzić z problemów pojawiających się w małych i dużych przedsiębiorstwach. W nauczaniu uwzględniamy wszystkie nowoczesne narzędzia dostępne na rynku. Posiadamy nowoczesny system sumowania i dokumentowania zdobytej wiedzy.

Rezultaty po zakończeniu studiów (2 semestry):
Większa świadomość swoich celów i potrzeb w zarządzaniu firmą. Zdobycie praktycznej wiedzy z obszaru zarządzania finansami. Polepszenie relacji z ludźmi. Wzmocnienie umiejętności przywódczych w prowadzeniu zespołów. Zdobycie wiedzy prawnej na podstawie przykładów w stosowaniu rozwiązań niezbędnych w firmie. Zdobycie umiejętności swobodnego posługiwania się narzędziami social mediów do prowadzenia firmy. Wzrost decyzyjności w zarządzaniu i w pracy członków zespołów. Pobudzenie potrzeby samodoskonalenia. Wzrost motywacji i chęci podejmowania nowych wyzwań. Pro aktywność i skuteczność wykonywania zadań w zespołach. Świadome wykorzystywanie wrodzonych predyspozycji i talentów. Zwiększenie zaradności, pewności siebie i elastyczności.

„Niebanalne wnętrza Piastów30, pyszne jedzenie i profesjonalna obsługa sprawiają, że organizowane u nas wydarzenia wypełnione są niezapomnianymi chwilami”.

Tak nasza Restauracja Piastów 30 zapraszała na Dzień Otwarty, który odbył się w niedzielę 27 września 2020 r.

Zaprosiliśmy nie tylko Pary Młode, ale również rodziny z dziećmi. Przygotowaliśmy bowiem mnóstwo atrakcji dla dzieci - m.in. animacje, specjalne menu i konkursy.
W restauracji można zorganizować każde przyjęcie, zarówno wesele, I Komunię, chrzciny, rocznicę czy urodziny, ale również spotkanie biznesowe, konferencję, czy szkolenie. Podczas Dnia Otwartego w P30 goście mogli zapoznać się z naszą ofertę, posmakować naszych dań i oczywiście świetnie się bawić.

Więcej szczegółów i informacje znajdziecie na fanpage Piastów 30 

https://www.facebook.com/Piastow30/

www.piastow30.com

1
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9

PPK dla pracodawcy - Wdrożenie PPK bez wychodzenia z domu

 

Zawarcie umowy Online - Nic Prostszego!

Zawarcie umowy Online Nic Prostszego Kliknij i sprawdź jakie to łatwie 2

 

 

To nas wyróżnia

 
Outline.png g18.png g22.png

Wdrożenie online

Porozmawiaj z naszym doradcą i zawrzyj umowę w pełni online.                                                                                                    

Automatyzacja zarządzania

Środowisko informatyczne Avivy pozwalana szybki eksport, import oraz weryfikację danych.                                                                          

Zaufały nam duże firmy

Jesteśmy w czołówce instytucji, które zawarły najwięcej umów o zarządzanie PPK z firmami powyżej 250 pracowników 


 

 



Informacje wstępne!



 

 


Webinar PPK:

https://www.aviva.pl/pracownicze-plany-kapitalowe/webinaria-ppk/

Najbliższe dka pracodawców i biur rachunkowych

20.10.2020 10:00-11:00 - Skuteczne wdrożenie PPK, aspekty organizacyjne i księgowe - prowadzący Joanna Wójcik, Iwona Znamirowska Zapisz się

22.10.2020 10:00-11:00 - PPK rozwiązania dla firm, systemy kadrowo-płacowe - prowadzący Anna Bogdan, Grzegorz Miedzik, Andrzej Kwiecień Zapisz się

27.10.2020 10:00-11:00 - Skuteczne wdrożenie PPK, aspekty organizacyjne i księgowe - prowadzący Piotr Pawlik, Tomasz Kocent Zapisz się

 

 


Kontakt

AVIVA1.png

Maria Olszewska
Dyrektor Placówki Partnerskiej

tel. kom.: +48 501 023 474
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.aviva.com.pl/molszewska
ID 11121