
Jak pozyskać zamówienie i podpisać umowę – procedura uzyskania zamówienia krok po kroku
mamy przyjemność zaprosić Państwa do wzięcia udziału w bezpłatnym jednodniowym szkoleniu organizowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii prowadzonym przez firmę Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o. pn. „JAK POZYSKAĆ ZAMÓWIENIE I PODPISAĆ UMOWĘ – PROCEDURA UZYSKANIA ZAMÓWIENIA KROK PO KROKU. SZKOLENIE PRAKTYCZNE DLA WYKONAWCÓW”.
Najbliższe szkolenie odbędzie się w Szczecinie w dniu 4 czerwca 2025 r. (środa) w godzinach 9:00-16:00.
1. Informacje o szkoleniu
Celem szkolenia jest dostarczenie przedsiębiorcom z sektora MŚP oraz osobom zatrudnionym w tym sektorze podstawowej i najbardziej przydatnej wiedzy na temat zamówień publicznych i specyfiki udziału w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówień publicznych.
Każde ze szkoleń kończy się ankietą ewaluacyjną oraz testem weryfikującym wiedzę uczestników nabytą w trakcie szkolenia. W ramach szkolenia uczestnicy w terminie 5 dni od daty szkolenia będą mogli zwrócić się do Polskiego Instytutu Rozwoju Sp. z o. o. z dwoma pytaniami dotyczącymi udziału w procedurze zamówieniowej.
2. Uczestnikiem szkolenia mogą być:
- Przedsiębiorcy z sektora MŚP
- Osoby zatrudnione w sektorze MŚP
3. Zapewniamy dla uczestników:
- Przerwy kawowe oraz przerwę obiadową
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
4. Szkolenie składa się z następujących obszarów tematycznych:
- Kluczowe regulacje prawne (prawo zamówień publicznych, dyrektywy UE, Kodeks cywilny, ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów).
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) z perspektywy wykonawcy (możliwość wpływania Wykonawcy na treść SWZ; skutki złożenia oferty przy braku reakcji Wykonawcy na nieścisłości w treść SWZ).
- Jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w składanych ofertach. Poza cenowe kryteria oceny ofert. Analiza ofert innych Wykonawców.
- Projekt umowy, klauzule niedozwolone – analiza projektu umowy na etapie składania oferty jako niezbędny element wyceny.
- Unieważnienie postępowania przez Zamawiającego – konsekwencje dla Wykonawcy.
5. Trener – mec. Łukasz Mackiewicz
Radca prawny specjalizujący się w zamówieniach publicznych, trener, doradca i wykładowca studiów podyplomowych z doświadczeniem jako pracownik zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych.
Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia, ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz podmiotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą.
6. Jak się zgłosić?
Aby mogli Państwo wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy
dostępny pod adresem: https://forms.gle/h6YCf5H6XTEMQaXH7
Sugerujemy zapisanie się na szkolenie jak najszybciej po otrzymaniu zaproszenia. Po sprawdzeniu kwalifikowalności zgłoszenia oraz jego akceptacji każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie rezerwacji drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail w formularzu zgłoszeniowym. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.