-

Jak pozyskać zamówienie i podpisać umowę – procedura uzyskania zamówienia krok po kroku

mamy przyjemność zaprosić Państwa do wzięcia udziału w bezpłatnym jednodniowym szkoleniu organizowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii prowadzonym przez firmę Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o. pn. „JAK POZYSKAĆ ZAMÓWIENIE I PODPISAĆ UMOWĘ – PROCEDURA UZYSKANIA ZAMÓWIENIA KROK PO KROKU. SZKOLENIE PRAKTYCZNE DLA WYKONAWCÓW”.
Najbliższe szkolenie odbędzie się w Szczecinie w dniu 4 czerwca 2025 r. (środa) w godzinach 9:00-16:00.

1. Informacje o szkoleniu

Celem szkolenia jest dostarczenie przedsiębiorcom z sektora MŚP oraz osobom zatrudnionym w tym sektorze podstawowej i najbardziej przydatnej wiedzy na temat zamówień publicznych i specyfiki udziału w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówień publicznych.

Każde ze szkoleń kończy się ankietą ewaluacyjną oraz testem weryfikującym wiedzę uczestników nabytą w trakcie szkolenia. W ramach szkolenia uczestnicy w terminie 5 dni od daty szkolenia będą mogli zwrócić się do Polskiego Instytutu Rozwoju Sp. z o. o. z dwoma pytaniami dotyczącymi udziału w procedurze zamówieniowej.

2. Uczestnikiem szkolenia mogą być:

  • Przedsiębiorcy z sektora MŚP
  • Osoby zatrudnione w sektorze MŚP

3. Zapewniamy dla uczestników:

  • Przerwy kawowe oraz przerwę obiadową
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

4. Szkolenie składa się z następujących obszarów tematycznych:

  • Kluczowe regulacje prawne (prawo zamówień publicznych, dyrektywy UE, Kodeks cywilny, ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów).
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) z perspektywy wykonawcy (możliwość wpływania Wykonawcy na treść SWZ; skutki złożenia oferty przy braku reakcji Wykonawcy na nieścisłości w treść SWZ).
  • Jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w składanych ofertach. Poza cenowe kryteria oceny ofert. Analiza ofert innych Wykonawców.
  • Projekt umowy, klauzule niedozwolone – analiza projektu umowy na etapie składania oferty jako niezbędny element wyceny.
  • Unieważnienie postępowania przez Zamawiającego – konsekwencje dla Wykonawcy.

5. Trener – mec. Łukasz Mackiewicz

Radca prawny specjalizujący się w zamówieniach publicznych, trener, doradca i wykładowca studiów podyplomowych z doświadczeniem jako pracownik zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych.

Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia, ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz podmiotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą.

6. Jak się zgłosić?  

Aby mogli Państwo wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy
dostępny pod adresem: https://forms.gle/h6YCf5H6XTEMQaXH7

 

Sugerujemy zapisanie się na szkolenie jak najszybciej po otrzymaniu zaproszenia. Po sprawdzeniu kwalifikowalności zgłoszenia oraz jego akceptacji każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie rezerwacji drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail w formularzu zgłoszeniowym. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.